hren
Besplatna dostava unutar Hrvatske za narudžbe iznad 1500 kn.
Mogućnost obročnog plaćanja do 6 rata za narudžbe iznad 500 kn.

Novi brend u The Lab Storeu je 111Skin: ”Sheet maske i nosivi skincare su budućnost.”

Ako pratite svjetsku beauty scenu sigurna sam da znate za brend 111Skin. Njihove sheet maske najpoznatije su na Instagram profilima clebrityja i make up artista. Često ih se može vidjeti u backstageu najvećih tjedana mode, a obavezni su skincare korak mnogim zvijezdama prije sam izlazak na crveni tepih.

U The Lab Store sam ih odlučila dovesti jer su jedan od najučinkovitijih skincare brendova današnjice, bazirani na iznimno moćnom antioksidansu NAC-u, a iza njega stoje Dr. Yannis, plastični kirurg s klinikom na londonskoj adresi Harley Street i njegova supruga Eva Alexandridis. Učinci njihovih proizvoda vidljivi su instantno, što nije ni čudo jer iza njih stoje moćne formule za pomlađivanje, izjednačavanje tena, hidrataciju i elastičnost. Yannis i Eva odgovorili su na moja pitanja povodom dolaska 111Skina u The Lab Store.

Iza brenda 111Skin stoji vaše dugo iskustvo u liječenju. Kako vas je zanimanje plastičnog kirurga odvelo u smjeru da kreirate svoj skincare brend?

Dr. Yannis: Moje iskustvo ponajviše je iz polja kozmetičke kirurgije, a specijalizacija u rekonstruktivnoj i restorativnoj kirurgiji. Prije dvadeset godina moja supruga Eva i ja osnovali smo 111 Harley Street Clinic u Londonu i tu je krenula priča o našem jedinstvenom NAC Y2 sastojku. Nakon što sam pri jednom zahvatu koristio kolagen spužvu prethodno umočenu u NAC, kako bi potaknuo zacjeljivanje, otkrio sam potencijal ovog sastojka te nastavio surađivati s znanstvenicima kako bi kreirali još moćniju, NAC Y2 formulu.

To je jako moćna formula iz razloga jer je visoko bogata antioksidantima, pomaže koži da bude otpornija, štiti od agresora iz okoline, posvjetljuje ten i revitalizira kožu. Kreirati NAC Y2 bio je ‘game changing’ trenutak za nas i početak skincare formula koje danas svi znaju kao 111Skin.

Što je najizazovnije u vodstvu planetarno uspješnog skincare brenda, koja je tajna vašeg uspjeha i što mislite što ljudi danas uopće žele dobiti iz svoje svakodnevne skincare rutine?

Eva: Mislim da je naš uspjeh u tome što za 111Skin kreiramo proizvode koje ljudi trebaju u žele, a oni djeluju za njih na visokom nivou. Ustvari, nikad nisam zamišljala da će formule koje kreiramo u Harley Street klinici za naše klijente jednog dana biti dio ponude u najprestižnijim svjetskim dućanima i dostupne svima, tako da nam ta činjenica svakako donosi najviše zadovoljstva kad se radi o uspjehu vlastitog brenda.

Mislim da klijenti danas žele formule koje imaju efekt, lake su za korištenje i užitak ih je koristiti. Luksuzne proizvode koji zadovoljavaju potrebe njihovog užurbanog lifestylea i djeluju.

Dr. Yannis, nakon što ste diplomirali koji je bio vaš san? Nakon toliko ostvarenih ciljeva imate li još koji koji bi voljeli ostvariti?

Dr. Yannis: Imati praksu u Harley Streetu oduvijek je bila moja ambicija i to sada već radim dvadeset godina, dok 111Skin brend imamo deset godina. Naravno, uvijek je važno razmišljati unaprijed i kako rasti te napredovati. Za mene to znači razvijanje novih tretmana, rješenja za klijente klinike i kreiranje formula za 111Skin.

Svakako je zanimljivo promatrati vaše živote i karijere prije nego što ste počeli raditi zajedno i kreirali jedan od najpopularnijih skincare brendova. Što bi rekli koje karakterne osobine donosite svaki dan sa sobom na posao?

Eva: Život je stvar balansa, a vođenje posla nije ništa drugačije od toga. U svakom partnerstvu važno je da vaše prednosti doprinose i balansiraju se međusobno.

Znamo da je 111Skin omiljen među celebrityjima. Koji su njihovi omiljeni proizvodi i koji su 111Skin bestselleri trenutno?

Eva: Rekla bih da su to 111Skin sheet maske za lice, to je ono po čemu smo najpoznatiji i to je proizvod koji je najpopularniji na Instagram feedovima celebrityja, u backstageu tjedana mode, na snimanjima i u torbicama najpoznatijih make up artista. Zabavno ih je nositi, jednostavno koristiti i donose vidljive rezultate u samo nekoliko minuta, a to jesu rezultati koje želite kad ste u centru zbivanja. Omiljena je i naša Black Diamond linija koja koristi dijamantne čestice kako bi aktivni sastojci doprijeli što dublje u kožu.

Nakon korištenja 111Skin sheet maske ili maske ispod očiju, koliko dugo su rezultati prisutni? I koliko često bi preporučili da se koriste?

Eva: Naše sheet maske jako su efektivne i pomažu kod sivila lica, otečenosti, starenja, iritacija, akni – sve ovisi o vašim potrebama i lifestyleu. U ponudi 111Skina postoji maska namijenjena za svaku problematiku kože i prigodu, a rezultati su instantni. Mnogi naši klijenti vole koristiti naše maske u posebnim prigodama, ali kad isprobate kakav efekt imaju, brzo postajete ovisni o njima. Ja primjerice koristim masku tri puta tjedno, baš kao i Yannis. Upravo smo lansirali i nove vodene maske koje imaju iste benefite i multifunkcionalne su.

Koje bi proizvode savjetovali našim klijentima za zimu? Znamo da to ovisi o tipu kože i problematikom svake kože, ali možda za one koji imaju normalnu kožu lica i nose se sa suhom kožom, sivilom lica i umornim područjem oko očiju.

Dr. Yannis: Svakako bih preporučio cleanser poput našeg Exfolactic Cleansera s AHA kiselinama koji će riješiti bezživotan izgled kože lica zimi, kao i prištiće. Niske temperature, suh zrak i grijanje znači da hidratacija mora biti iznimno važna, tako da savjetujem i nekoliko kapi Hyaluronic Acid Aqua Boostera u vašoj dnevnoj kremi za lice. Naša Y Theorem dnevna krema, koja sadrži NAC Y2, pruža zaštitu koja njeguje i čuva kožu.

Eva: Koristim Celestial Black Diamond serum svaki dan, tokom cijele godine. To je više intenzivnija verzija našeg originalnog Y Theorom serums, potiče kolagen i elastin kako bi poboljšao čvrstoću i elastičnost kože. Djeluje na pigmentaciju i nejednak ten, kao i na hidrataciju te posvjetljivanje. Vrijeme blagdana koje dolazi idealno je za isprobati naše sheet maske. Moja omiljena je ona za umorne oči, Sub-Zero De-Puffing Eye Masks. Držim je u hladnjaku i koristim nakon putovanja ili izlaska.

Što mislite koja je budućnost skincarea i budućnost brenda poput 111Skin?

Eva: Mislim da je će budućnost skincarea donositi klijentima sve više personalizirane proizvode, a uključivat će i novonastale navike koje smo usvojili na temelju klimatskih promjena i pandemije. Rast i popularnost ‘nosivog’ skincarea, koja je započela trendom sheet maski svakako će se dodatno razvijati.

Podijeli:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

The Lab beauty novosti stižu u vaš inbox!

Prijavite se na naš newsletter i ostvarite 5% popusta na prvu kupovinu na našem web shopu.